KENAN EVREN BULVARI'NIN ADI RABİA BULVARI OLSUN İmza Kampanyası

1.641 kişi imzaladı. Hedef 12.000 imza!

KENAN EVREN BULVARI'NIN ADI RABİA BULVARI OLSUN
<p>Adana'lı duyarlı insanlar olarak Adana Büyükşehir belediyesine bir öneri sunuyoruz. Gelin Adana’nın çok önemli bir bulvarını darbeci bir generalin isminden kurtaralım ve o bulvara darbe karşıtlığının sembolü haline gelen RABIA ismini verelim. Kenan Evren Bulvarı ismini RABIA Bulvarı olarak değiştirelim.<br>Facebook Etkinlik Sayfamız:<br><a href="https://www.facebook.com/events/592917020751995/?fref=ts">https://www.facebook.com/events/592917020751995/?fref=ts</a></p>

Kampanyanı Başlatan

Hacı Ali Doğan

22 Nisan 2019

Kategori

Çevre

Güncel İmzalar

Yorumlar

kenan evren ismini duyunca insanların hatırına gelen tek şey 12 eylül zulmüdür oysaki böyle umuma açık yerlerde güzel şeyler anlamlı şeyler hatırlatan isimlerin yer alması daha uygundur zalimin değil mazlumun mağdurun hatırlanması daha evla olur

cumhur ş.

26 Haz 2014

KENAN EVREN BULVARI\'NIN ADI RABİA BULVARI OLSUN

muhammet c.

09 Haz 2014

Buna benzer bir sürü isim var, onlarda değişsin.

ADEM K.

27 Oca 2014

yaşasın mısır direnişi

erdinç b.

25 Oca 2014

Destek veriyorum

Mrv D.

25 Oca 2014

darbeci kenan evrenin adı bulvarımızdan kaldırılsın ve bulvarın adı rabia olsun.

sevengül h.

27 Ara 2013

hemen olması lazım

ahmet a.

07 Ara 2013

Yoruma gerek bile yok

gulay e.

07 Ara 2013

Insallah bu imzalar ise yarar Allahin izniyle istegimize muvaffak oluruz

Nefise K.

24 Kas 2013

Kenan evren bulvarı Rabia Bulvarı olsun...

fatih o.

09 Kas 2013

Diktatörlüğün yerine halkın özgürlüğün sembolü olan RABİA nın konmasını istiyoruz.

EMİNE B.

28 Eki 2013

kenoş ta olabilir

erken ç.

28 Eki 2013

kenan evrenin ismini de bir hapishaneye verelim

hüseyin f.

28 Eki 2013

mansur6

Melek Y.

12 Eki 2013

kenan evren bulvarın da ailem ikamet ediyor. bundan sonra rabia bulvarı ile anılır. bölyesi onurlu bir isimle anılması dileğiyle.....

seher y.

11 Eki 2013

Kesinlikle olmalı

M.Furkan Y.

11 Eki 2013

Bu adamin adini birakin boyle cadde sokak bulvar okul spor salonu v.s. kendini bile yasatmayin...

ibrahim t.

11 Eki 2013

kenan evren gibi bir hainin bulvarmızı ismiyle kirletmesini istemiyoruuuzzz !

ceylan k.

09 Eki 2013

tüm darbecilerin ismi kaldırılsın

Ali G.

07 Eki 2013

bende degişmesini istiyorum

lütfi g.

28 Eyl 2013

Darbe anayasası değişsin diye Referandum yapıldı ve kabul edildi. Peki darbecilerin yaptığı Anayasa değişirken, Darbecilerin adını taşıyan, okul, yol, cadde, mahalle, kamu hizmet binalarındaki adaları neden değiştirilmez. Milletin onuru ile oynayanlar adları yaşatılarak onurlandırılamaz. Vebali adlarının yaşamasına izin verenlerin olur.

mustafa b.

27 Eyl 2013

darbecilere net bir mesaj olur, yani iyi olur...

orhan ç.

26 Eyl 2013

aynen katılıyorum

ismail h.

25 Eyl 2013

KENAN EVREN BULVARI\'NIN ADI RABİA BULVARI OLSUN,OLMALI!!!

Teslime E.

24 Eyl 2013

Sonsuz destek veriyorum.Bulvarımız bu isme en layık yer.Büyüklerimizin de bu konuda hassas olacaklarını düşünüyorum.Teşekkürler böyle bir kampanya başlattığınız için.

ümmü c.

22 Eyl 2013

O Alanın isminin değiştirilmesini istiyorum.

ibrahim a.

21 Eyl 2013

çok güzel olur

yaşar b.

21 Eyl 2013

Kenan bulvarının rabia bulvarı olmasına imza bekliyoruz

Yasemin A.

21 Eyl 2013

slm bu kampayayı düzenleyenden allah razı olsun öyle bir adamın ismini değiştirmek en önemli konu çünkü insanlarda artık unutur o darbeleri ve bir daha bu güzel türkiyemizde darbe diye bir sey olmaz lüften yetkililer kabul edin ve şu munafık adamın ismini değiştirin rabia olsun

mehmet k.

20 Eyl 2013

Darbeci bir zihniyetin ürünü olan o isim neden hala orada bu daha önemli

AHMET T.

20 Eyl 2013

Bütün Müslüman kardeşlerim lütfen imzalayın

namet y.

18 Eyl 2013

Direnişin sembolu olan r4bia\'nın desteğini sağlamak için

Muhammed A.

17 Eyl 2013

oyle insanların bari yüreğinde zaferlik taşıyan bir isim olsun (RABİA)

ibrahim e.

15 Eyl 2013

Destekliyorum.

Enes C.

15 Eyl 2013

Bazı güzellikleri insanların yaşaması gerekmezmi?.. Bence çok güzel oduğunu düşünüyorum. Slm. ve dua ile.

Cemal Ş.

15 Eyl 2013

KENAN EVREN BULVARI\'NIN ADI RABİA BULVARI OLSUN

Said N.

14 Eyl 2013

darbecilere.destek.kalksın.böylece.yerlerinin.çöplük.olduğunu.anlasınlar

yadyo m.

14 Eyl 2013

Bence iyi bir fikir , Hem kardeş mısır halkıyla aramızda bir ortak bir meydan adı olmuş olur

zeynep f.

13 Eyl 2013

Türkiyedeki bütün Kenan Evren caddeleri,okulları,parkları vs. RABİA olsun

Muhammet Ç.

13 Eyl 2013

Gecmise derin yaralarla iz birakmis bi sahisin adini yasatmanin ve duyanin her seferinde icindeki buruklugu tekrar yasamasinin anlami yoktur.

Erkan Y.

13 Eyl 2013

İsim değişsin ve tüm izler silinsin. Bir an evvel anayasa da değişsin...

İbrahim E.

13 Eyl 2013

Darbecileri bu ülke tarihinden silinnnnnnnnn.....

Osman A.

12 Eyl 2013

bunca masumun asılmasına sebep olan islam düşmanının adının kaldırılıp bulvarın adının rabia bulvarı olmasını istiyorum

esra o.

12 Eyl 2013

kenan evren darbecidir

ilker k.

12 Eyl 2013

Bundan sonra utancı yaşamamak için bulvarın ismi değişsin..

mehmet y.

12 Eyl 2013

Destekliyorum.

cuma a.

12 Eyl 2013

R4bia!

cem e.

12 Eyl 2013

derhal değiştirilsin

Selim O.

12 Eyl 2013