Elektrik Faturalarındaki Dağıtım Bedeli(Kaçak Kullanım) ,Belediye Tüketim Vergisi (BTV) TRT katkı payı düzenleme getirilsin.

569 kişi imzaladı. Hedef 100.000 imza!

Elektrik Faturalarındaki Dağıtım Bedeli(Kaçak Kullanım) ,Belediye Tüketim Vergisi (BTV) TRT katkı payı düzenleme getirilsin.
<p><strong>T.C. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı</strong></p> <p><strong>T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı</strong></p> <p> </p> <p><strong>İlk okul sıralarından beri öğrenmiş olduğumuz 'Ödediğimiz vergiler bize Yol-Su-Elektrik olarak geri döner'' teorisi ; tamamen özelleştirilen Su ve Elektrik Dağıtım şirketleri ve kısmi olarak özelleştirilen otyol-köprü-otobanlar ile çürümüş olduğu aşikar iken ,2018 de  gelen zamların üstüne alınan KDV nin düzenlenmesi kaçınılmaz bir durumdur .  </strong></p> <p><br />Dağıtım Bedeli,TRT katkı payı, Kaçak kullanım bedeli (Dağıtım Bedeline içine gizlice Eklendi), Belediye Tüketim Vergisi (BTV) adı altında eklenen bedellerine bir düzenleme getirilmesini talep ediyoruz.</p> <h5><strong>Dağıtım Yapan Firmalar zaten bu ihaleleri aldıklarında kurulu bir dağıtım ağı var iken, kullanılan elektriğin %-30 oranında alınan bu bedel 30 milyon abone ile çarpılınca  her yıl 1 Osman Gazi Köprüsü yapılabilecek iken vatandaşın sırtına yükleniyor. TRT reklam gelirleri ve çeşitli şekillerde alınan bandrol  gelirleri ile çalışması gereken bir kurumdur.</strong><br /><strong> Kaçak elektrik tüketiminden oluşan zararın, elektrik ücretini ödeyen abonelerden alınması adaletli bir uygulama değildir.</strong><br /><strong>Elektrik faturasında KDV bedeli dışında ETV bedeli eklenmesi ile vergi üstüne vergi alınmış olmaktadır.</strong><br /><strong>Gereğinin yapılmasını arz ederiz.</strong></h5> <p><strong>Saygılarımızla,</strong></p>

Kampanyanı Başlatan

sercanserhat

22 Nisan 2019

Güncel İmzalar

Yorumlar

Hahvan kutklerinin kaldirilmasi icin de yap birsey

Alçslqçaşq

31 Eki 2017

VERGİNİN VERGİSİNE HAYIR!

Diroş

08 Eyl 2017

Faturalarda gereksiz yere pek çok para alıyorlar.TRT sevmediğim ve nefret ettiğim bir kanal.Katkı payı ödemek çok zoruma gidiyor.TRT oayı kaldırılmalı

Aynur K.

10 Şub 2017

Elektrik Faturalarındaki Kaçak Kullanım , Elektrik Tüketim Vergisi ve TRT katkı payı kaldırılsın

ışık k.

14 Oca 2015

haksız tahsilat neden banenden alınsın

murat ç.

22 Kas 2013

haram zıkkım olsun....

salih g.

20 Kas 2013

Seyretmediğim TRT için neden katkı payı ödüyorum. Üstelik son zamanlardaki haliyle düşünce ve yaşam tarzına tamamen zıtken!

Attila E.

23 Ağu 2013

Elektrik Faturalarındaki Kaçak Kullanım , Elektrik Tüketim Vergisi ve TRT katkı payı kaldırılsın

Mehmet Y.

21 Ağu 2013

Hırsızlık bitsin

sevda b.

28 Haz 2013

Gereksiz kesinti ve vergilerden kurtulmak istiyorum.

Şahin G.

27 Haz 2013

KALDIRILSIN

SEVDA C.

27 Haz 2013

haksızlığa son verilsin!

sevgi a.

26 Haz 2013

Vergi ve TRT katkı payının kaldırılmasını istiyorum

yeter K.

26 Haz 2013

evet kaldırılsın haksızlık bu

nesrin c.

26 Haz 2013

yıllardır bizden alınan paralarda geri ödensin

aleettin ç.

26 Haz 2013

Halkin yaninda olmayan bi kanal icin halktan alinan vergi anlamsiz da ondan. Elektrigi tuketmenin vergisi mi olur arkadasim. Kazanilan bi servisten vergi alinir.

Ali K.

26 Haz 2013

KAÇAKÇILIĞIN ÖNÜNE BÖYLE GEÇİLMEZ BEN HEM KENDİ FATURAMI ÖDEYECEĞİM HEMDE KAÇAK KULLANANLARIN Kİ YOK ÖLE BİR HAYAT KALDIRILSIN İSTEMİYORUZ...

Davut Y.

26 Haz 2013

Yeter artık.

korhan y.

26 Haz 2013

Alamadigin vergiyi neden bana yüklüyorsun alamiyorsan kes elektirigi onuda yapamiyorsun bana dokunma yeter artik uysalsak koyunda degiliz. Kürte beles baskasi ödesin adaletmi bu aklinizi basiniza toplayin yeteer.

Yasar K.

26 Haz 2013

şu sömürüden bıktım artık.

harun k.

25 Haz 2013

Halkı soymaktan vazgeçin..

Berk P.

25 Haz 2013

salakça vergi vermek istemiyorum

adile a.

25 Haz 2013

hep soyuluyor hep soyuluruz yurt dışında benzine elektriğe v.s zam geldi diye ortalığı yıkıyorlar biz zamlar vergiler umrunda değil 2 ağacın peşinden koşuyoruz :((((((

can y.

25 Haz 2013

Evet, bunların Elektrik faturası üzerinde kalkmasını talep ediyorum ve istiyorum!

Handan M.

25 Haz 2013

göz göre göre soyguna bir dur demek lazım...

LEYLA G.

25 Haz 2013

Elektrik faturasından TRT ve elektrik kurumuna pay ayrılmasının halkı soymak dışında nasıl bir amacı vardır bilemiyorum. Hali hazırda zten elektrik kullanımı için faturaya bir çok vergi eklenmekteyken birde bu katkı paylarının eklenmesi devlet eliyle soygundur. Bunun yanında devlet kaçak kullanımı engellemek için sorumluluk duyup bu yönde çalışmak yeine, kolay yolu seçerek en rahat para alabileceği vatandaşı hedef kitle seçmiş ve önleyemediği, kanunlara aykırı bir durumun ceremesini de yine bizl

Cem Ö.

25 Haz 2013

Sadece aldığım hizmet, kullandığım malın ücretini ödemekle yükümlüyüm başka hiçbirşeyle değil...

Zeynep S.

25 Haz 2013

devletin adeletine guvenim sonsuzdur bu uygulamayı kaldıracağı görüşündeyim

Muhammet Ö.

25 Haz 2013

türkiyede herşeyi pahallı kullanmaktan bıktım artık

meltem o.

25 Haz 2013

zaten pahalı kullanıyoruz birde ek vergiler bezdiriyor insanı

bilal c.

25 Haz 2013

Yapılanlar Soygundur

Engin C.

25 Haz 2013

Tüm saçma sapan katılım payları kaldırılsın,ne kadar harcıyorsak,yalnızca onun parasını ödeyelim efendi gibi ,yalnızca borcumuzu yani...

Ayla A.

25 Haz 2013

523 tl ilk kullanıma 223tl vergi vs eklenmiş

Ateş Y.

25 Haz 2013

kaçak kullananın parasını neden ben ödeyeyim

ünal ü.

25 Haz 2013

sadece adalet ..niye baskasinin kullandigini ben odiyeyim?

aysel m.

25 Haz 2013

elelktirik faturamdaki haksız kazancı kabul etmiyorum.

Mehmet B.

25 Haz 2013

Başkalarının kaçak kullanımı ve TRT için vergi vermek istemiyorum almaya devam eden hükümetese haram ediyorumm alah burnularından fitil fitil getirsinn allah yedirmesinn...

gülçin k.

25 Haz 2013

Milletin kacak parasını ödemek zorunda değiliz

Mehtap D.

25 Haz 2013

yorumsuz,

enis a.

25 Haz 2013

Sadece yeter artık......

mehmet p.

25 Haz 2013

elektrik faturalarındaki TRT katkı payının kaldırılmasını talep ediyorum

serkan s.

25 Haz 2013

Bu iletişim çağında herkes herşeyi öğrenebiliyor,öyle ki haksız bir uygulamaya hemen tepki gösteriliyor.Hakkınız yok böyle bir kalemi halktan almaya.

garo k.

24 Haz 2013

kaldırılsın...

engin k.

24 Haz 2013

Kaçanın, çalanın parasını ben ödemekten bıktım! Bu ücreti vatandaşa ödetmeleri zavallılıktır, kepazeliktir! Madem öyle önüne geçsinler!

Brc K.

24 Haz 2013

haksızlık

yücel ş.

24 Haz 2013

Devlet halkını soymamalı soyanlara da karşı durmalı.Devlet olmanın gerekliliği budur.

Namık K.

23 Haz 2013

tek\' in acizliğinin, kaçak kullanan hainlerin bedelini neden dürüst vatandaş ödüyor? Bu katlamalı soygun değil mi? Bu siyasiler, hükümet ne iş yapar?

yüksel g.

23 Haz 2013

hükümet istifa

sedat g.

23 Haz 2013

Turkiye de yasaken hep nefret etmisimdir haksiz kazanclarda...

Sinan Ö.

23 Haz 2013

Yirmi yıldır elektrik faturası ödüyorum. Hem de fazla fazla! Neden kaçak kullananların elektrik faturası bana çıkartılıyor? Devletin görevi kaçağı engellemek, kaçak elektriğin bedelini masum vatandaştan kesmek değil.

Cihan E.

23 Haz 2013