Elektrik Faturalarındaki Dağıtım Bedeli(Kaçak Kullanım) ,Belediye Tüketim Vergisi (BTV) TRT katkı payı düzenleme getirilsin.
569 kişi imzaladı. Hedef 100.000 imza!
Kampanyanı Başlatan

sercanserhat
22 Nisan 2019
Kategori
Kamu KurumlarıGüncel İmzalar
Yorumlar
Hahvan kutklerinin kaldirilmasi icin de yap birsey
Alçslqçaşq
31 Eki 2017
VERGİNİN VERGİSİNE HAYIR!
Diroş
08 Eyl 2017
Faturalarda gereksiz yere pek çok para alıyorlar.TRT sevmediğim ve nefret ettiğim bir kanal.Katkı payı ödemek çok zoruma gidiyor.TRT oayı kaldırılmalı
Aynur K.
10 Şub 2017
Elektrik Faturalarındaki Kaçak Kullanım , Elektrik Tüketim Vergisi ve TRT katkı payı kaldırılsın
ışık k.
14 Oca 2015
haksız tahsilat neden banenden alınsın
murat ç.
22 Kas 2013
haram zıkkım olsun....
salih g.
20 Kas 2013
Seyretmediğim TRT için neden katkı payı ödüyorum. Üstelik son zamanlardaki haliyle düşünce ve yaşam tarzına tamamen zıtken!
Attila E.
23 Ağu 2013
Elektrik Faturalarındaki Kaçak Kullanım , Elektrik Tüketim Vergisi ve TRT katkı payı kaldırılsın
Mehmet Y.
21 Ağu 2013
Hırsızlık bitsin
sevda b.
28 Haz 2013
Gereksiz kesinti ve vergilerden kurtulmak istiyorum.
Şahin G.
27 Haz 2013
KALDIRILSIN
SEVDA C.
27 Haz 2013
haksızlığa son verilsin!
sevgi a.
26 Haz 2013
Vergi ve TRT katkı payının kaldırılmasını istiyorum
yeter K.
26 Haz 2013
evet kaldırılsın haksızlık bu
nesrin c.
26 Haz 2013
yıllardır bizden alınan paralarda geri ödensin
aleettin ç.
26 Haz 2013
Halkin yaninda olmayan bi kanal icin halktan alinan vergi anlamsiz da ondan. Elektrigi tuketmenin vergisi mi olur arkadasim. Kazanilan bi servisten vergi alinir.
Ali K.
26 Haz 2013
KAÇAKÇILIĞIN ÖNÜNE BÖYLE GEÇİLMEZ BEN HEM KENDİ FATURAMI ÖDEYECEĞİM HEMDE KAÇAK KULLANANLARIN Kİ YOK ÖLE BİR HAYAT KALDIRILSIN İSTEMİYORUZ...
Davut Y.
26 Haz 2013
Yeter artık.
korhan y.
26 Haz 2013
Alamadigin vergiyi neden bana yüklüyorsun alamiyorsan kes elektirigi onuda yapamiyorsun bana dokunma yeter artik uysalsak koyunda degiliz. Kürte beles baskasi ödesin adaletmi bu aklinizi basiniza toplayin yeteer.
Yasar K.
26 Haz 2013
şu sömürüden bıktım artık.
harun k.
25 Haz 2013
Halkı soymaktan vazgeçin..
Berk P.
25 Haz 2013
salakça vergi vermek istemiyorum
adile a.
25 Haz 2013
hep soyuluyor hep soyuluruz yurt dışında benzine elektriğe v.s zam geldi diye ortalığı yıkıyorlar biz zamlar vergiler umrunda değil 2 ağacın peşinden koşuyoruz :((((((
can y.
25 Haz 2013
Evet, bunların Elektrik faturası üzerinde kalkmasını talep ediyorum ve istiyorum!
Handan M.
25 Haz 2013
göz göre göre soyguna bir dur demek lazım...
LEYLA G.
25 Haz 2013
Elektrik faturasından TRT ve elektrik kurumuna pay ayrılmasının halkı soymak dışında nasıl bir amacı vardır bilemiyorum. Hali hazırda zten elektrik kullanımı için faturaya bir çok vergi eklenmekteyken birde bu katkı paylarının eklenmesi devlet eliyle soygundur. Bunun yanında devlet kaçak kullanımı engellemek için sorumluluk duyup bu yönde çalışmak yeine, kolay yolu seçerek en rahat para alabileceği vatandaşı hedef kitle seçmiş ve önleyemediği, kanunlara aykırı bir durumun ceremesini de yine bizl
Cem Ö.
25 Haz 2013
Sadece aldığım hizmet, kullandığım malın ücretini ödemekle yükümlüyüm başka hiçbirşeyle değil...
Zeynep S.
25 Haz 2013
devletin adeletine guvenim sonsuzdur bu uygulamayı kaldıracağı görüşündeyim
Muhammet Ö.
25 Haz 2013
türkiyede herşeyi pahallı kullanmaktan bıktım artık
meltem o.
25 Haz 2013
zaten pahalı kullanıyoruz birde ek vergiler bezdiriyor insanı
bilal c.
25 Haz 2013
Yapılanlar Soygundur
Engin C.
25 Haz 2013
Tüm saçma sapan katılım payları kaldırılsın,ne kadar harcıyorsak,yalnızca onun parasını ödeyelim efendi gibi ,yalnızca borcumuzu yani...
Ayla A.
25 Haz 2013
523 tl ilk kullanıma 223tl vergi vs eklenmiş
Ateş Y.
25 Haz 2013
kaçak kullananın parasını neden ben ödeyeyim
ünal ü.
25 Haz 2013
sadece adalet ..niye baskasinin kullandigini ben odiyeyim?
aysel m.
25 Haz 2013
elelktirik faturamdaki haksız kazancı kabul etmiyorum.
Mehmet B.
25 Haz 2013
Başkalarının kaçak kullanımı ve TRT için vergi vermek istemiyorum almaya devam eden hükümetese haram ediyorumm alah burnularından fitil fitil getirsinn allah yedirmesinn...
gülçin k.
25 Haz 2013
Milletin kacak parasını ödemek zorunda değiliz
Mehtap D.
25 Haz 2013
yorumsuz,
enis a.
25 Haz 2013
Sadece yeter artık......
mehmet p.
25 Haz 2013
elektrik faturalarındaki TRT katkı payının kaldırılmasını talep ediyorum
serkan s.
25 Haz 2013
Bu iletişim çağında herkes herşeyi öğrenebiliyor,öyle ki haksız bir uygulamaya hemen tepki gösteriliyor.Hakkınız yok böyle bir kalemi halktan almaya.
garo k.
24 Haz 2013
kaldırılsın...
engin k.
24 Haz 2013
Kaçanın, çalanın parasını ben ödemekten bıktım! Bu ücreti vatandaşa ödetmeleri zavallılıktır, kepazeliktir! Madem öyle önüne geçsinler!
Brc K.
24 Haz 2013
haksızlık
yücel ş.
24 Haz 2013
Devlet halkını soymamalı soyanlara da karşı durmalı.Devlet olmanın gerekliliği budur.
Namık K.
23 Haz 2013
tek\' in acizliğinin, kaçak kullanan hainlerin bedelini neden dürüst vatandaş ödüyor? Bu katlamalı soygun değil mi? Bu siyasiler, hükümet ne iş yapar?
yüksel g.
23 Haz 2013
hükümet istifa
sedat g.
23 Haz 2013
Turkiye de yasaken hep nefret etmisimdir haksiz kazanclarda...
Sinan Ö.
23 Haz 2013
Yirmi yıldır elektrik faturası ödüyorum. Hem de fazla fazla! Neden kaçak kullananların elektrik faturası bana çıkartılıyor? Devletin görevi kaçağı engellemek, kaçak elektriğin bedelini masum vatandaştan kesmek değil.
Cihan E.
23 Haz 2013