Eskişehir’e Daha Fazla Futbol Sahası İstiyoruz İmza Kampanyası

36 kişi imzaladı. Hedef 1.000 imza!

Eskişehir’e daha fazla futbol sahası istiyoruz!
<p><span>Eskişehir’de amatör futbol kulüpleri, oyuncular ve antrenörler ciddi saha yetersizliği yaşıyor. Takımlar, antrenmanlarını yarım sahada ve yalnızca 1 saatlik sürelerle yapabiliyor. Bu durum, gelişim çağındaki futbolcuların yeterli antrenman alamamasına ve kulüplerin verimli çalışamamasına neden oluyor.</span></p><p><br></p><p><span>Belediyelerden, milletvekillerinden ve Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nden talebimiz şudur:</span></p><p><br></p><p><span>·   Yeni </span><strong>tam saha ve aydınlatmalı futbol sahaları</strong><span> yapılmalı</span></p><p><span>·   Kullanıma uygun olmayan mevcut sahalar </span><strong>yenilenmeli</strong></p><p><span>·   Her mahallede halka açık, </span><strong>standartlara uygun halı sahalar</strong><span> inşa edilmeli</span></p><p><span>Eskişehirli futbolcular, kulüp başkanları ve antrenörler olarak bu çağrıyı yapıyoruz. </span><strong>Daha fazla, daha iyi sahalar istiyoruz!</strong><span> Spora yatırım geleceğe yatırımdır.</span></p>

Kampanyanı Başlatan

mustafa yıldırım

13 Haziran 2025

Kategori

Spor

Güncel İmzalar

Yorumlar

Daha çok saha istiyoruz Eskişehir bir futbol şehiridir

Furkan Ş.

17 Haz 2025

sahalar yetersiz kalıyor yeni saha istiyoruz

Esma n.

17 Haz 2025

Kullanılabilir futbol sahası istiyoruz.

Fatma Ü.

17 Haz 2025

Eskişehir futbol sahası konusunda çok yetersiz yeni sahalar istiyoruz

Cemal ş.

16 Haz 2025

Gençlerimizin kötü alışkanlıktan uzak durmaları ve ülke futbolumuza katkı için kesinlikle gerekli

O

16 Haz 2025

Eskişehir deki futbol potansiyelini harekete geçirmek için daha fazla tesise ihtiyaç var.Yetkililerden bu konuda destek bekliyoruz.

Sezgin C.

16 Haz 2025

Eskişehir de daha fazla futbol sahası istiyoruz

Metin t.

13 Haz 2025

Daha fazla futbol sahası istiyoruz

Emirefekoku

13 Haz 2025