Eskişehir’e Daha Fazla Futbol Sahası İstiyoruz İmza Kampanyası
36 kişi imzaladı. Hedef 1.000 imza!

<p><span>Eskişehir’de amatör futbol kulüpleri, oyuncular ve antrenörler ciddi saha yetersizliği yaşıyor. Takımlar, antrenmanlarını yarım sahada ve yalnızca 1 saatlik sürelerle yapabiliyor. Bu durum, gelişim çağındaki futbolcuların yeterli antrenman alamamasına ve kulüplerin verimli çalışamamasına neden oluyor.</span></p><p><br></p><p><span>Belediyelerden, milletvekillerinden ve Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nden talebimiz şudur:</span></p><p><br></p><p><span>· Yeni </span><strong>tam saha ve aydınlatmalı futbol sahaları</strong><span> yapılmalı</span></p><p><span>· Kullanıma uygun olmayan mevcut sahalar </span><strong>yenilenmeli</strong></p><p><span>· Her mahallede halka açık, </span><strong>standartlara uygun halı sahalar</strong><span> inşa edilmeli</span></p><p><span>Eskişehirli futbolcular, kulüp başkanları ve antrenörler olarak bu çağrıyı yapıyoruz. </span><strong>Daha fazla, daha iyi sahalar istiyoruz!</strong><span> Spora yatırım geleceğe yatırımdır.</span></p>
Kampanyanı Başlatan
mustafa yıldırım
13 Haziran 2025
Kategori
SporGüncel İmzalar
Yorumlar
Daha çok saha istiyoruz Eskişehir bir futbol şehiridir
Furkan Ş.
17 Haz 2025
sahalar yetersiz kalıyor yeni saha istiyoruz
Esma n.
17 Haz 2025
Kullanılabilir futbol sahası istiyoruz.
Fatma Ü.
17 Haz 2025
Eskişehir futbol sahası konusunda çok yetersiz yeni sahalar istiyoruz
Cemal ş.
16 Haz 2025
Gençlerimizin kötü alışkanlıktan uzak durmaları ve ülke futbolumuza katkı için kesinlikle gerekli
O
16 Haz 2025
Eskişehir deki futbol potansiyelini harekete geçirmek için daha fazla tesise ihtiyaç var.Yetkililerden bu konuda destek bekliyoruz.
Sezgin C.
16 Haz 2025
Eskişehir de daha fazla futbol sahası istiyoruz
Metin t.
13 Haz 2025
Daha fazla futbol sahası istiyoruz
Emirefekoku
13 Haz 2025