@ibb @İbbulaşım @saglikbakanligi Sağlık Çalışanlarına Toplu Taşıma Daimi Ücretsiz Olsun İmza Kampanyası
11.854 kişi imzaladı. Hedef 500 imza!

Kampanyanı Başlatan
Barış özdemir
25 Temmuz 2020
Kategori
BelediyelerGüncel İmzalar
Yorumlar
Ulaşımın ücretsiz olmasını istiyorum
Songül B.
07 Tem 2022
Akbil ücretsiz olsun
Gamzenur G.
01 Tem 2022
Ücretsiz olsunn
Rukiye F.
01 Tem 2022
Saatlerce askeri ücrete çalışıyoruz ayakta duracak halimiz kalmıyor bari ulasım ücretsiz olsun gecemiz gündüzümüz işte geçiyor
Aslıhan b.
01 Tem 2022
Zaten ulaşıma yapılan zamlar nedeniyle marşımız yola gidiyor lütfen biz sağlık çalışanlarına daimi ücretsiz olsun
Hatice e.
30 Haz 2022
Lütfen ücretsiz olsun bu zamlardan sonra aldığımız maaşın neredeyse çoğu toplu taşımaya gidiyor
Atakan A.
29 Haz 2022
Süresiz ücretsiz olmasını istiyorum
Zübeyde Y.
27 Haz 2022
Covid döneminde göstermiş olduğumuz sabır ve gayretin mükafatı işimize stressiz ve sıkıntısız gitmek olmalı. Duyurumuzu dikkate alırsanız bizleri mutlu edersiniz. En azından sağlık çalışanları olarak bunu hakettiğimizi düşünüyorum.
Sera m.
27 Haz 2022
SAĞLIK ÇALIŞANLARINA ÜCRETSİZ OLMAYA DEVAM ETSİN.
Sibel A.
19 Haz 2022
Sadece pandemide değil herzaman saglikciya ihtiyaç var bu ülkede o yüzden polise ücretsiz olan bu sistem sağlıkçılara da ücretsiz olması gerekmektedir.
Recep K.
16 Haz 2022
Cerrahi poliklinik hemsiresiyim .İş yerimle evim arası 1.5 saat her gün sabah 3 ,akşam 3 vesayet olmak üzere haftada 5 günden 30 kez ulaşımla cebellesiyorum .Saglikcilara bu hak lütuf olarak sunulmamaliydi,diğer bir deyişle de menfaat mi söz konusuydu ?
Evin B.
14 Haz 2022
ücretsiz ya da indirimli olsun
SABRİYE A.
13 Haz 2022
Sağlık calsanlara ulaşım ücretsiz uzatilsin
Hamit E.
12 Haz 2022
Sizinle işimiz bitti napıyorsanız yapın DEMEYİN
Atilla A.
11 Haz 2022
Pandemi bitti sizinle işimiz bitti demenin farklı bir yolu olmalıydı. Öğretmen ve polisler kadar değerimiz yokmuş
Rümeysa s.
08 Tem 2021
Bizim hakkımız asla ödenmez, bu zor süreçte biz olmasaydık hiç biriniz hayatta olamazdınız. Bu yapılan hoş değil biz bunu haketmedik. Lütfen bir şeyler yapın
Fadime S.
02 Tem 2021
Sağlık çalışanlarimiz emektar kardeşlerimizin fazlasıyla hakkediyor sürekli ücretsiz toplu taşıma hakkı daima ücretsiz olmalı onlar bizim onur ve gururumuz bu hakkı onlardan esirgemiyin onlar için toplu taşıma az bile ..
Serhat d.
01 Tem 2021
Sağlık çalışanları olarak sürekli ücretsiz ulaşımdan yararlanmak istiyoruz.
Serpil S.
01 Tem 2021
Polis öğretmen indirimi var bu kadar emeğe bunu bari hakediyoruz.
Sema A.
30 Haz 2021
Bu hakkı elimizden almayın lütfen
Burcu A.
30 Haz 2021
En azından bizlere destek olduğunuzu burdan anlayalım. Toplu taşıma daimi ücretsiz olsun, bize verilen kıymeti görelim.
Vesile Ö.
30 Haz 2021
Sağlık çalışanları olarak ücretsiz ulaşımın devam etmesini istiyoruz
Tuğçe d.
30 Haz 2021
Henüz covit bitmesi bizler hala savaşıyoruz polis zabıta öğretmen lerden ne eksiğimiz varmı verilen hakkı geri alıyorsunuz
hamza e.
30 Haz 2021
Sağlık çalışanları kartları daimi ücretsiz olsun
Tuğba g.
30 Haz 2021
Biz sağlıkçıların hakkı asla ödenemez. Lütfen en azından bizi bu şekilde onurlandırın
Sevgi y.
30 Haz 2021
Süresiz ücretsiz kart devam etsin polislere nasıl süresiz oluyosa hemşirelerede süresiz olmalı insan sağlığıyla uğraşıyoruz bunu hakediyoruz.
Şevval a.
30 Haz 2021
Polis memurlarına nasıl ki süresiz olarak ücretsiz ise bizlerede ücretsiz olmasını talep ediyorum. İyi çalışmalar.
Gizem K.
30 Haz 2021
Pandomi bitmeden ve bitince bile sağlık çalışanlarımızın emeği göz ardı edilemez. Toplu taşıma ücretsiz olsun..
Mustafa Ç.
30 Haz 2021
Emeklerimizin bittiğini düşünmüyorum bu zorlu günlerde hayatımızı kolaylaştırmak için buna uzun bir süre devam edilmeli.
Beyza a.
30 Haz 2021
biz sağlık çalışanları siz değerli halkımıza her zaman lazımız.
kahraman d.
30 Haz 2021
Herşey ücretsiz olmalı
Hatice e.
30 Haz 2021
Sağlıkçıların ücretsiz Toplu taşıma kullanma haklarının uzun bir süre devam etmesini istiyoruz. Çünkü biz bunu sonuna kadar hak ettik
Hande n.
30 Haz 2021
Pandemi bittiği İçin sağlık çalışanlarının emeği bitmediğini düşünüyorum
Eda Ü.
30 Haz 2021
Devam etse gerçekten çok iyi olur
Ramazan B.
29 Haz 2021
Sağlık çalışanları hak ediyor devlet destek olmalı
Ümran u.
29 Haz 2021
Sağlık çalışanlarına ulaşım için yardımlarınızı istiyoruz. Ülkeye faydanız bu şekilde olmalı bence
Şamil L.
29 Haz 2021
Kısıtlamalar bitince hastalıklar da bitmiyor maalesef. Sağlıkçıları ihmal etmeyin!
Merve N.
29 Haz 2021
Sağlıkçılara ücretsiz ulaşım talep ediyoruz
Hilal k.
29 Haz 2021
Sağlıkçı kartlarının süresinin uzatılmasını talep ediyorum
Berkant B.
29 Haz 2021
Saglik calisanlarimiz bence uzun süre daha toplu tasima ücretsiz kullanmalıdır onlar bizim için pandemide durmaksizin çalıştı
Merve D.
29 Haz 2021
Verilen ücretsiz toplu taşıma daimi olsun
Yasemin A.
29 Haz 2021
Hak ediyoruz ucretsiz olmalı
Furkan L.
29 Haz 2021
Biz sağlık çalışanları olarak bu kadar inceliği hak ettiğimizi düşünüyorum ve siz IBB olarak rica ediyorum..
Yasemin B.
29 Haz 2021
Gece yada gündüz saat fark etmezsizin bir ayağı sürekli hastanede olan biz sağlık çalışanlarına toplu taşımanın sadece pandemi sürecinde değil her zaman ücretsiz olması gerektiğini düşünüyorum.
Gizem G.
29 Haz 2021
Pandemi sürecinde en çok yıpranan ve hâlâ aynı tempoyla calisan, virüsle burun buruna olan ve canımızı ortaya koyduğumuz için en azından minnet adına ulaşımın ücretsiz devam etmesini diliyorum.
Nur A.
29 Haz 2021
Asla kabul etmiyorum ben pandemi sürecinde canımı hiçe sayarak bu millet için çalıştım herseyden uzakta yaşamak zorunda kaldım bize bir ulaşım desteği vermemek nedir bunu kabul edemem. Ulaşım tamamen ücretsiz olmalıdır.
Kübra S.
29 Haz 2021
Ulaşımın Sağlık çalışanlarına ücretsiz yada indirimli olmasını istiyorum
Emine u.
29 Haz 2021
her daim bu ülkede gece gündüz demeden, herkes evde uyurken nöbetlerde ayakta durmaya çalışıp görevini yetiren sağlık çalışanları sadece pandemi döneminde çalışmadı. Pandemi bitse bile gece gündüz çalışıp yorulmaya devam edecek. O yüzden sağlık çalışanlarına polislere ve emniyet personellerine olduğu gibi ücretsiz ulaşım sağlanmalı.
Kübra A.
29 Haz 2021