@ibb @İbbulaşım @saglikbakanligi Sağlık Çalışanlarına Toplu Taşıma Daimi Ücretsiz Olsun İmza Kampanyası

11.854 kişi imzaladı. Hedef 500 imza!

@ibb @İbbulaşım @saglikbakanligi Sağlık çalışanlarına toplu taşıma daimi ücretsiz olsun
<p>Sağlık çalışanları sadece pandemi sürecinde değil her zaman kamu hizmeti veriyor bunun için 31 ağustos 2020 den sonra da ücretsiz olarak devam etmesini talep ediyoruz bizlere bu hakkı çok görmeyin en azından bir teşekkür olarak daimi ücretsiz olsun @ibbulaşımdairebaşkalığı @istanbulvaliliği @Cumhurbaskanlığı @Ekremİmamoğlu&nbsp;</p>

Kampanyanı Başlatan

Barış özdemir

25 Temmuz 2020

Kategori

Belediyeler

Güncel İmzalar

Yorumlar

Ulaşımın ücretsiz olmasını istiyorum

Songül B.

07 Tem 2022

Akbil ücretsiz olsun

Gamzenur G.

01 Tem 2022

Ücretsiz olsunn

Rukiye F.

01 Tem 2022

Saatlerce askeri ücrete çalışıyoruz ayakta duracak halimiz kalmıyor bari ulasım ücretsiz olsun gecemiz gündüzümüz işte geçiyor

Aslıhan b.

01 Tem 2022

Zaten ulaşıma yapılan zamlar nedeniyle marşımız yola gidiyor lütfen biz sağlık çalışanlarına daimi ücretsiz olsun

Hatice e.

30 Haz 2022

Lütfen ücretsiz olsun bu zamlardan sonra aldığımız maaşın neredeyse çoğu toplu taşımaya gidiyor

Atakan A.

29 Haz 2022

Süresiz ücretsiz olmasını istiyorum

Zübeyde Y.

27 Haz 2022

Covid döneminde göstermiş olduğumuz sabır ve gayretin mükafatı işimize stressiz ve sıkıntısız gitmek olmalı. Duyurumuzu dikkate alırsanız bizleri mutlu edersiniz. En azından sağlık çalışanları olarak bunu hakettiğimizi düşünüyorum.

Sera m.

27 Haz 2022

SAĞLIK ÇALIŞANLARINA ÜCRETSİZ OLMAYA DEVAM ETSİN.

Sibel A.

19 Haz 2022

Sadece pandemide değil herzaman saglikciya ihtiyaç var bu ülkede o yüzden polise ücretsiz olan bu sistem sağlıkçılara da ücretsiz olması gerekmektedir.

Recep K.

16 Haz 2022

Cerrahi poliklinik hemsiresiyim .İş yerimle evim arası 1.5 saat her gün sabah 3 ,akşam 3 vesayet olmak üzere haftada 5 günden 30 kez ulaşımla cebellesiyorum .Saglikcilara bu hak lütuf olarak sunulmamaliydi,diğer bir deyişle de menfaat mi söz konusuydu ?

Evin B.

14 Haz 2022

ücretsiz ya da indirimli olsun

SABRİYE A.

13 Haz 2022

Sağlık calsanlara ulaşım ücretsiz uzatilsin

Hamit E.

12 Haz 2022

Sizinle işimiz bitti napıyorsanız yapın DEMEYİN

Atilla A.

11 Haz 2022

Pandemi bitti sizinle işimiz bitti demenin farklı bir yolu olmalıydı. Öğretmen ve polisler kadar değerimiz yokmuş

Rümeysa s.

08 Tem 2021

Bizim hakkımız asla ödenmez, bu zor süreçte biz olmasaydık hiç biriniz hayatta olamazdınız. Bu yapılan hoş değil biz bunu haketmedik. Lütfen bir şeyler yapın

Fadime S.

02 Tem 2021

Sağlık çalışanlarimiz emektar kardeşlerimizin fazlasıyla hakkediyor sürekli ücretsiz toplu taşıma hakkı daima ücretsiz olmalı onlar bizim onur ve gururumuz bu hakkı onlardan esirgemiyin onlar için toplu taşıma az bile ..

Serhat d.

01 Tem 2021

Sağlık çalışanları olarak sürekli ücretsiz ulaşımdan yararlanmak istiyoruz.

Serpil S.

01 Tem 2021

Polis öğretmen indirimi var bu kadar emeğe bunu bari hakediyoruz.

Sema A.

30 Haz 2021

Bu hakkı elimizden almayın lütfen

Burcu A.

30 Haz 2021

En azından bizlere destek olduğunuzu burdan anlayalım. Toplu taşıma daimi ücretsiz olsun, bize verilen kıymeti görelim.

Vesile Ö.

30 Haz 2021

Sağlık çalışanları olarak ücretsiz ulaşımın devam etmesini istiyoruz

Tuğçe d.

30 Haz 2021

Henüz covit bitmesi bizler hala savaşıyoruz polis zabıta öğretmen lerden ne eksiğimiz varmı verilen hakkı geri alıyorsunuz

hamza e.

30 Haz 2021

Sağlık çalışanları kartları daimi ücretsiz olsun

Tuğba g.

30 Haz 2021

Biz sağlıkçıların hakkı asla ödenemez. Lütfen en azından bizi bu şekilde onurlandırın

Sevgi y.

30 Haz 2021

Süresiz ücretsiz kart devam etsin polislere nasıl süresiz oluyosa hemşirelerede süresiz olmalı insan sağlığıyla uğraşıyoruz bunu hakediyoruz.

Şevval a.

30 Haz 2021

Polis memurlarına nasıl ki süresiz olarak ücretsiz ise bizlerede ücretsiz olmasını talep ediyorum. İyi çalışmalar.

Gizem K.

30 Haz 2021

Pandomi bitmeden ve bitince bile sağlık çalışanlarımızın emeği göz ardı edilemez. Toplu taşıma ücretsiz olsun..

Mustafa Ç.

30 Haz 2021

Emeklerimizin bittiğini düşünmüyorum bu zorlu günlerde hayatımızı kolaylaştırmak için buna uzun bir süre devam edilmeli.

Beyza a.

30 Haz 2021

biz sağlık çalışanları siz değerli halkımıza her zaman lazımız.

kahraman d.

30 Haz 2021

Herşey ücretsiz olmalı

Hatice e.

30 Haz 2021

Sağlıkçıların ücretsiz Toplu taşıma kullanma haklarının uzun bir süre devam etmesini istiyoruz. Çünkü biz bunu sonuna kadar hak ettik

Hande n.

30 Haz 2021

Pandemi bittiği İçin sağlık çalışanlarının emeği bitmediğini düşünüyorum

Eda Ü.

30 Haz 2021

Devam etse gerçekten çok iyi olur

Ramazan B.

29 Haz 2021

Sağlık çalışanları hak ediyor devlet destek olmalı

Ümran u.

29 Haz 2021

Sağlık çalışanlarına ulaşım için yardımlarınızı istiyoruz. Ülkeye faydanız bu şekilde olmalı bence

Şamil L.

29 Haz 2021

Kısıtlamalar bitince hastalıklar da bitmiyor maalesef. Sağlıkçıları ihmal etmeyin!

Merve N.

29 Haz 2021

Sağlıkçılara ücretsiz ulaşım talep ediyoruz

Hilal k.

29 Haz 2021

Sağlıkçı kartlarının süresinin uzatılmasını talep ediyorum

Berkant B.

29 Haz 2021

Saglik calisanlarimiz bence uzun süre daha toplu tasima ücretsiz kullanmalıdır onlar bizim için pandemide durmaksizin çalıştı

Merve D.

29 Haz 2021

Verilen ücretsiz toplu taşıma daimi olsun

Yasemin A.

29 Haz 2021

Hak ediyoruz ucretsiz olmalı

Furkan L.

29 Haz 2021

Biz sağlık çalışanları olarak bu kadar inceliği hak ettiğimizi düşünüyorum ve siz IBB olarak rica ediyorum..

Yasemin B.

29 Haz 2021

Gece yada gündüz saat fark etmezsizin bir ayağı sürekli hastanede olan biz sağlık çalışanlarına toplu taşımanın sadece pandemi sürecinde değil her zaman ücretsiz olması gerektiğini düşünüyorum.

Gizem G.

29 Haz 2021

Pandemi sürecinde en çok yıpranan ve hâlâ aynı tempoyla calisan, virüsle burun buruna olan ve canımızı ortaya koyduğumuz için en azından minnet adına ulaşımın ücretsiz devam etmesini diliyorum.

Nur A.

29 Haz 2021

Asla kabul etmiyorum ben pandemi sürecinde canımı hiçe sayarak bu millet için çalıştım herseyden uzakta yaşamak zorunda kaldım bize bir ulaşım desteği vermemek nedir bunu kabul edemem. Ulaşım tamamen ücretsiz olmalıdır.

Kübra S.

29 Haz 2021

Ulaşımın Sağlık çalışanlarına ücretsiz yada indirimli olmasını istiyorum

Emine u.

29 Haz 2021

her daim bu ülkede gece gündüz demeden, herkes evde uyurken nöbetlerde ayakta durmaya çalışıp görevini yetiren sağlık çalışanları sadece pandemi döneminde çalışmadı. Pandemi bitse bile gece gündüz çalışıp yorulmaya devam edecek. O yüzden sağlık çalışanlarına polislere ve emniyet personellerine olduğu gibi ücretsiz ulaşım sağlanmalı.

Kübra A.

29 Haz 2021